خدماتوکلای همکاردرباره دادکام دات کامتعرفه خدمات
کتابخانهدانلود نرم‌افزارراستی‌آزمایی سندورود
ورود
خدماتوکلای همکاردرباره دادکام دات کامتعرفه خدمات
کتابخانهدانلود نرم‌افزارراستی‌آزمایی سندورود
ورود
مجموعه قوانین›قانون مالياتهاي مستقيم›ماده 174

ماده 174

از قانون مالياتهاي مستقيم — مصوب 1366/12/03

ماليات بر درآمدهائي كه تاريخ تحصيل درآمد و ساير مالياتهاي مستقيم موضوع اين قانون كه سبب تعلق آنها قبل از سال 1368 و بعد از 1345 ميباشد بعنوان بقاياي مالياتي تلقي و از نظر تعيين و تشخيص درآمد مشمول ماليات و نرخهاي مالياتي و تكاليف موديان و مرور زمان تابع ‌احكام قانوني زمان تحصيل درآمد و از لحاظ رسيدگي و ترتيب تصفيه تابع مقررات اين قانون خواهد بود. ‌تبصره 1 (اصلاحي 07ˏ02ˏ1371) - ماليات‌هايي كه سال تحصيل درآمد مربوط يا تعلق آنها حسب مورد قبل از سال 1346 مي‌باشد و تا تاريخ تصويب اين قانون پرداخت‌نشده باشد قابل مطالبه نخواهد بود.

تبصره 2

انتقالات موضوع ماده 180 قانون مالياتهاي مستقيم مصوب اسفندماه 1345 و اصلاحات بعدي آن كه قبل از اجراي اين قانون صورت ‌گرفته است در صورت فوت انتقال ‌دهنده بعد از اجراي اين قانون به سهم ‌الارث ورثه مربوط اضافه و ماليات متعلق طبق مقررات مربوط در اين قانون پس ‌از وضع سهم‌ الارث پرداختي قبلي وصول خواهد شد.

→ ماده 173 ماده 175 (جایگزین 1380/11/27) ←
دیدن متن کامل قانون مالياتهاي مستقيم
مشاورهٔ حقوقی با وکیل دادگستری
نماد اعتماد الکترونیکی دادکام
خدمات
مشاورهٔ تصویریقراردادسازکسب‌وکارها
کتابخانه
مجموعه قوانینمقالاتاخبار حقوقی
دادکام دات کام
حریم داده و حذف اسنادضوابط هوش مصنوعیراستی‌آزمایی سند امضاشدهتماس با ما+989125959304ورود وکلا و همکاران
© ۱۴۰۵ دادکام دات کام دات کام · تمام حقوق محفوظ است · نسخهٔ ۰٫۹٫۹